ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Rejestry i ewidencje prowadzone w Starostwie Powiatowym oraz zasady ich udostępniania

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2008-09-11 14:10:44

ZASADY UDOSTĘPNIANIA DANYCH

DANE ZE ZBIORU DANYCH OSOBOWYCH:

1.    Dane osobowe udostępniane są na pisemny, umotywowany wniosek.

Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych powinien zawierać:
-    podstawę prawną upoważniającą do otrzymania danych lub uzasadnioną potrzebę żądania ich udostępnienia
-    informacje o osobie umożliwiające wyszukanie w zbiorze żądanych danych
-    zakres żądanych danych ze wskazaniem ich przeznaczenia.

POBIERZ WNIOSEK

Dane osobowe udostępniane są osobom lub podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, jak również osobom, które w sposób wiarygodny uzasadnią potrzebę posiadania powyższych danych, a ich udostępnienie nie naruszy praw i wolności osób, których dane dotyczą. Udostępnione dane mogą być wykorzystane zgodnie z przeznaczeniem, dla którego zostały udostępnione.

2.    Udostępnienie informacji ze zbioru danych osobowych następuje w formie pisma.

Od wydanego pisma pobiera się opłatę skarbową w wysokości:
•    17 zł, zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej lub właściwą opłatą zgodnie z przepisami szczególnymi.

3.    Odmawia się udostępnienia danych osobowych w celach innych niż włączenie do zbioru, jeżeli spowodowałoby to:

a)    ujawnienie wiadomości stanowiących tajemnicę państwową;
b)    zagrożenie dla obronności lub bezpieczeństwa państwa, życia i zdrowia ludzi lub bezpieczeństwa i porządku publicznego;
c)    zagrożenie dla podstawowego interesu gospodarczego lub finansowego państwa;
d)    istotne naruszenie dóbr osobistych osób, których dane dotyczą lub innych osób.
 

POZOSTAŁE DANE:
Podlegają udostępnieniu w trybie i na zasadach określonych Ustawą o dostępie do informacji publicznej. Szczegóły TUTAJ.
 

PROWADZONE REJESTRY I EWIDENCJE (ZBIORY DANYCH)

  1. Uchwały rady powiatu
  2. Uchwały zarządu powiatu
  3. Rejestr interpelacji i wniosków radnych
  4. Rejestr wniosków i opinii komisji rady powiatu
  5. Rejestr aktów prawa miejscowego
  6. Ewidencja delegacji służbowych
  7. Wykaz powiatowych jednostek organizacyjnych
  8. Rejestr zarządzeń Starosty Giżyckiego
  9. Ewidencja osób starających się o pracę  w Starostwie Powiatowym w Giżycku
  10. Ewidencja  osób  zatrudnionych  w Starostwie Powiatowym w Giżycku oraz dyrektorów  powiatowych jednostek organizacyjnych(akta osobowe)
  11. Rejestr cen i wartości nieruchomości
  12. Ewidencja szkoleń
  13. Rejestr kart wędkarskich, łowiectwa podwodnego i sprzętu pływającego do połowu ryb
  14. Rejestr wydanych pozwoleń na budowę
  15. Ewidencja kierowców
  16. System ewidencji i rejestracji pojazdów samochodowych -,,Rejestr ‘’Giżycko
  17. Ewidencja gruntów i budynków
  18. Zmiana imienia lub nazwiska (archiwalny)
  19. Rejestr oświadczeń o wyborze obywatelstwa (archiwalny)
  20. Ewidencja podmiotów pozyskujących kopaliny pospolite i wody podziemne
  21. Ewidencja urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
  22. Rejestr właścicieli i użytkowników lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa
  23. Rejestr decyzji o rodzajach i ilości substancji zanieczyszczających dopuszczonych do wprowadzenia do powietrza
  24. Decyzje-pozwolenia wodno prawne
  25. Ośrodek-wersja sieciowa Giżycko
  26. Ewidencja stacji diagnostycznych i diagnostów
  27. Ewidencja wydanych praw jazdy międzynarodowych
  28. Ewidencja wydanych licencji, zezwoleń zaświadczeń na przewóz osób i rzeczy
  29. Ewidencja szkół kierowców
  30. Ewidencja instruktorów nauki jazdy kandydatów na kierowców
  31. Rejestr skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Giżycku
  32. Rejestr wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia
  33. Udzielanie pożyczki na rozpoczęcie działalności gospodarczej dla osób niepełnosprawnych ze środków PFRON (archiwalny)
  34. Rejestr posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów
  35. Rejestr posiadaczy zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej
  36. Rejestr radnych rady powiatu w Giżycku
  37. Ewidencja osób korzystających z porad Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Giżycku
  38. Ewidencja osób podlegających kwalifikacji wojskowej
  39. Wykaz osób, które posiadają dostęp do informacji niejawnych, którym odmówiono wydania poświadczenia lub je cofnięto
  40. Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
  41. Ewidencja stowarzyszeń nad którymi Starosta prowadzi nadzór
  42. Ewidencja osób sprowadzających zwłoki i szczątki z zagranicy
  43. Rejestr korespondencji
  44. Biuro rzeczy znalezionych
  45. Ewidencja oświadczeń majątkowych
  46. Dostęp do informacji publicznej
  47. Zamówienia publiczne, umowy
  48. Umowy najmu, dzierżawy i użyczenia
  49. Wnioski na szczególne wykorzystanie dróg
  50. Ewidencja właścicieli zholowanych pojazdów
  51. Rejestr wydanych upoważnień, pełnomocnictw
  52. Pozwolenia zintegrowane na wytwarzanie odpadów, decyzje o dopuszczalnym poziomie hałasu, zgłoszenia instalacji niewymagających pozwolenia
  53. Zezwolenia na zbieranie, przetwarzanie i transport odpadów
  54. Rejestr zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (lub rozbiórkę)
  55. Rejestry zaświadczeń o własności lokali i o samodzielności lokali
  56. Wnioski w zakresie współdziałania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami
  57. Użytkownicy wieczyści nieruchomości Skarbu Państwa
  58. Windykacja, egzekucja należności Powiatu, Skarbu Państwa
  59. Ewidencja uprawnionych z ZFŚS
  60. Oświadczenia osób uprawnionych do korzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej.
  61. Bezpieczeństwo osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Maciejczuk Data wytworzenia informacji: 2008-09-11 14:10:44
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel Data wprowadzenia do BIP 2008-09-11 14:10:44
Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz Data udostępnienia informacji: 2008-09-11 14:11:03
Osoba, która zmieniła informację: Justyna Sakowska Data ostatniej zmiany: 2017-05-22 15:53:07
Artykuł był wyświetlony: 8969 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu