ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Spraw Obywatelskich

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2008-09-09 09:53:46

Akapit nr 1 - brak tytułu

Realizuje zadania w zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych, komunikacji społecznej, współpracy z organizacjami pozarządowymi.
 
Telefon ->
 
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Do podstawowych zadań  Wydziału należy załatwianie  następujących  spraw:
 
W zakresie spraw obywatelskich, obronnych, kryzysowych, funkcji właścicielskich nad placówkami ochrony zdrowia:
  1. podejmowanie wspólnie z organizatorem imprezy i innymi jednostkami organizacyjnymi skoordynowanych przedsięwzięć zabezpieczania imprezy masowej;
  2. przygotowywanie Zarządowi Powiatu projektu decyzji administracyjnych zakazu przeprowadzania imprez masowych na terenie Powiatu lub jego części w przypadku negatywnej oceny stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w związku z przeprowadzoną imprezą masową;
  3. sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń mających siedzibę w Powiecie Giżyckim z wyłączeniem nadzoru nad działalnością stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego;
  4. przygotowywanie projektu uchwały w sprawie rozkładu pracy aptek;
  5. wykonywanie zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu  zmarłych;
  6. prowadzenie spraw związanych z obsługą funkcji właścicielskich powiatu dotyczących  placówek ochrony zdrowia;
  7. przygotowanie i organizowanie działań na potrzeby kwalifikacji wojskowej;
  8. organizowanie akcji kurierskiej;
  9. sprawowanie nadzoru nad sprawami niejawnymi w jednostce,
  10. organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej;
  11. opracowanie i analiza realizacji Powiatowego Programu Bezpieczeństwa i Porządku oraz obsługa Komisji Bezpieczeństwa;
  12. obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
  13. obsługa Powiatowego Zespołu  Zarządzania Kryzysowego.
W zakresie komunikacji społecznej, współpracy z innymi podmiotami:
  1. przygotowywanie informacji i prezentacji z zakresu realizowanych zadań powiatu, w tym strony internetowej Starostwa;
  2. monitorowanie i aktualizowanie danych w Biuletynie Informacji Publicznej;
  3. przygotowywanie konsultacji społecznych, zbieranie opinii mieszkańców w sprawach związanych z realizacją  zadań powiatu;
  4. organizowanie spotkań i konferencji inicjowanych przez  Zarząd Powiatu;
  5. opracowywanie i monitorowanie strategii powiatu i innych wieloletnich programów;
  6. koordynowanie zadań związanych ze współpracą powiatu z podmiotami krajowymi i zagranicznymi;
  7. prowadzenie monitoringu dystrybucji środków pomocowych na potrzeby jednostek samorządowych;
  8. współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, Wydziałami Starostwa oraz innymi podmiotami przy opracowywaniu wniosków i dokumentacji w toku procedury ubiegania się o środki zewnętrzne;
  9. ewidencjonowanie wniosków składanych przez powiatowe jednostki organizacyjne o środki pomocowe;
  10. koordynowanie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Maciejczuk Data wytworzenia informacji: 2008-09-09 09:53:46
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel Data wprowadzenia do BIP 2008-09-09 09:53:46
Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz Data udostępnienia informacji: 2008-09-09 09:53:50
Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Maciejczuk Data ostatniej zmiany: 2015-12-11 11:23:26
Artykuł był wyświetlony: 1824 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu