ˆ

Zamówienia publiczne

Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych

Szczegóły informacji

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych

Status: ogłoszony

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WK 272. 2 .2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-11-21 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2018-11-05 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Giżycko, 05.11.2018 r.
WK 272. 2 .2018
                                                                                                         
Ogłoszenie
zamówienia nie przekraczającego równowartość 30 000 Euro
z dnia 5 listopada 2018 r.
na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych
 
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1025) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie przetargu na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych.
  1. Zamawiający:
    Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 087 428 59 58 wew. 50, fax. 087 428 55 06, e-mail: komunikacja@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z własnych materiałów i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór do złomowania zużytych tablic.
    2. Tablice Wykonawca wykona z własnych materiałów.
    3. Szacunkowa liczba zamawianych w okresie obowiązywania umowy tablic wynosi: ok. 11171 sztuk. Podana liczba nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej wykorzystania w czasie realizacji umowy, powyższe dane posłużyły do określenia wartości przedmiotu zamówienia. Jednocześnie zamawiający w razie potrzeby zastrzega sobie ewentualne zwiększenie zamówienia na dostawę tablic do 20% wskazanej ilości.
    4. Rodzaje zamawianych tablic:
      1. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – zwyczajne i indywidualne – 5000 kpl;
      2. Zwyczajne do przyczep – jednorzędowe i dwurzędowe – 320 sztuk;
      3. Motocyklowe, motorowerowe, ciągnikowe, w tym indywidualne – 550 szt;
      4. Samochodowe tymczasowe i badawcze – jednorzędowe i dwurzędowe – 25 kpl;
      5. Motocyklowe, motorowerowe i ciągnikowe – tymczasowe – 25 szt;
      6. Samochodowe zabytkowe – 10 kpl;
      7. Motocyklowe i motorowerowe – zabytkowe – 6 szt.
      8. Samochodowe zmniejszone jednorzędowe – 100 kpl;

        W ilości przewidywanych tablic uwzględniono wtórniki
         
    5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odbioru i utylizacji wycofanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
    6. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i być wykonane zgodnie z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. u. z 2017 r. poz. 2355) i w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j.Dz. U.z 2018r. poz.1751).
      W przypadku zmiany wymienionych przepisów tablice rejestracyjne mają być zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
      Dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ww. przepisach.
    7. Dostawa realizowana będzie partiami w ilościach i typach określonych każdorazowo przez Zamawiającego w terminie 7 dni, a w przypadku wtórników tablic w ciągu 3 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia. Zamówienie będzie określało zapotrzebowanie na rodzaj i numerację.
    8. Dostarczane tablice będą opakowane w oznaczonych numerami kartonach. Materiał do opakowania i sposób  opakowania powinien zabezpieczać tablice przed uszkodzeniem. Koszt opakowań wliczony w cenę tablic.
    9. Wykonawca dostarcza tablice do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku na własny koszt.
    10. Wykonawca zaoferuje wszystkie typy tablic rejestracyjnych w jednej, takiej samej cenie jednostkowej brutto. Cena jednostkowa tablicy rejestracyjnej będzie stała w trakcie trwania umowy.
    11. Okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi 5 lat od dnia ich dostarczenia.
    12. Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
    13. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy.
  3. Termin wykonania:
    Termin wykonania przedmiotu zamówienia od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
  4. Opis warunków udziału:
    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
    1. powinni spełniać następujące, wg załącznika nr 2, warunki:
      1. posiadać kompetencje lub uprawnienia  do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
      2. posiadać zdolność  w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
      3. posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
    2. posiadać doświadczenie w zakresie dostaw tablic rejestracyjnych. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w przypadku wykonania w sposób należyty co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych w ilości 5000 każda i w tym zakresie złoży oświadczenie wg zał. Nr 3,
    3. posiadać zaświadczenie marszałka województwa o dokonaniu wpisu do rejestru w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych,
    4. oświadczą w formie oferty – zał. Nr 1 zobowiązanie się do realizacji zamówienia wg zasad określonych w umowie – zał. nr 4 .
  5. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – załącznik nr1;
    2. oświadczenie – załącznik nr 2;
    3. wykaz dostaw – załącznik nr 3;
    4. Załącznik nr 4 – projekt umowy;
    5. zaświadczenie marszałka województwa o dokonaniu wpisu do rejestru w   zakresie produkcji tablic rejestracyjnych.
  6. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną jednostkową brutto za 1 tablicę i odpowiadająca warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
  7. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 21 listopada 2018 r. (środa) do godz. 1000 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres.
  8. Termin i miejsce otwarcia ofert:
    21 listopada 2018 r. r godz. 1015 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 4.
  9. Warunki finansowania:
    1. za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
    2. zapłata wynagrodzenia za każdą zamawianą dostawę tablic wg zapotrzebowania Zamawiającego następować będzie w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni, od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:
      NABYWCA: Powiat Giżycki
      11-500 Giżycko
      Al. 1 Maja 14
      NIP: 845-18-62-251

      ODBIORCA/PŁATNIK:
      Starostwo Powiatowe w Giżycku
      11-500 Giżycko
      Al. 1 Maja 14
       
  10. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
    2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
    3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
    4. w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu.
  11. Opis przygotowania oferty:
    Formularz ofertowy i oświadczenie powinny być podpisane przez upoważnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
  12. Uwagi:
    Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Naczelnik Wydziału Komunikacji– Karol Obolewicz, tel. 087 428 59 58 wew. 50, e-mail: komunikacja@gizycko.starostwo.gov.pl
Załączniki:
  1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
  2. Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  3. Załącznik nr 3 – wykaz dostaw.
  4. Załącznik nr 4 – projekt umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz Data wytworzenia informacji: 2018-11-05 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Karol Obolewicz Data wprowadzenia do BIP 2018-11-05 15:26:01
Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz Data udostępnienia informacji: 2018-11-05 15:36:33
Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz Data ostatniej zmiany: 2018-11-05 15:36:33
Artykuł był wyświetlony: 41 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu